Barn på nytt

Goddagens,
är hemma idag eftersom bussarna inte skulle gå men nu gjorde de tydligen det iaf... Men men så är det.
Igår när jag och Sara åkte hem från farmor i vår lilla Golf slutade med att jag fick gå ut och putta ett x antal gånger och sen hoppa i bilen i farten, haha var längesen jag skrattade så mycket!! Sen på vår gård så fastna vi helt och bilen fick stå kvar precis vid infarten...
Idag har jag städat och möblerat om i min systers rum, ja jag är konstig men det var så stökigt och rörigt så jag fick panik, så jag fixade lite där inne, haha.
Jag har även hunnit med att flyga lite flygplan på morgonkvisten, nostalgi och så jääääkla kul :D
Nu ska jag dammsuga,
puss.

/J


Kommentarer
Postat av: Ulrika F

Mina små flickor.... ;)

2012-12-07 @ 10:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0