Konstig skolvecka!

Den här veckan har varit sjukt konstig! En av våra lärare som vi har i ganska många ämnen är sjuk, så hans lektioner har varit inställda. Sen på naturkunskapen så har bara de som missade provet eller fått göra omprov behövt komma på lektionerna. Våran danslärare är i Stockholm med hennes elever från Vallonskolan, så vi kunde inte ha dans idag... Den här veckan kommer jag sammanlagt ha haft två "riktiga lektioner", SJUKT.
 
Men då passar jag på att göra lite arbeten, öva på affron, koreografera lite dans osv.
 
Igår somnade jag med två katter i min säng! En på benen och en på axeln!
Lufsen vill ligga så nära som möjligt! Helst skulle han nog vilja sova på mitt ansikte, haha.
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0