Lång dag= långt inlägg

Denna dag har varit en väldigt lång dag! Gick upp 7 och åkte sedan till Östhammar (sov hos Victor) för att Victor skulle till tandläkaren. Innan de hann vi med att stanna till på Coop och köpa lax också, haha. Medan Victor sedan va inne hos tandläkaren så satt jag och övade på min svenska redovisning som jag hade senare under dagen. Gick ganska bra, är skönt att det är gjort nu!
Innan vi sedan åkte till skolan så hann vi med ett stopp hemma hos mig i ungefär en timme också! Sen så var jag i skolan till ungefär till 4 kanske? Hade lite rep inför morgondagen... Sen gick större delen av klassen hem till maja och fikde och gav varandra secret santa julklappar. Sen när jag skulle hem så var bussen sen så fick till sist bli hämtad av ena grannen, OCH nu är jag hemma igen! :D

Förresten! Vilken lycka att komma hem och öppnar kastrullen med de man tror är vanliga makaroner, men så är dom stuvade! :D
Puss/M

Fick ett väldigt gulligt armband av Maja! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0