Snö i stora lass!

Idag gick jag upp i tid för en gångs skull! Gick upp 9 eftersom jag skulle flytta dagis med fotbollslaget kl.10. Jobbet på Mariebergs dagis gick snabbare än förväntat! Det skulle ta tre timmar, men vi behövde bara bära grejer i en timme för att vi är så bra!
Sen när jag kom hem så skottade jag fram dörren ut till lägenheten här hemma. Ska ju ha lite gäster där på nyår, så det kan ju vara skönt att slippa krypa in och ut genom fönstret tänkte jag! ;) Det tog iaf en och en halv timme för att det var så mycke snö! Det hade rasat ner en hel del snö från taket, så det var en jätte hög med snö utanför dörren! Måste bara tillägga att jag älskar moddig, hårdpackad snö!♥
Puss/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0