Söndag

Hej hopp,
har inte bloggat på några dagar, livet kom i mellan ;)
I torsdags sov jullan här, de va mys, va så längesen!
I fredags jobba jag och slet på praktiken och sen förfesta jag och några stycken hemma hos mig sen vidare mot Pulz, helt sjukt bra kväll!!
Var lite segt att gå upp 8 igår för att jobba, blev en lång dag på jobbet med massor av kunder! Sen på kvällen agera jag fyllechaffis och fick sällskap av jempa och Johäni, en galen lördag som spenderades i en bil mellan 10 och 03, haha.
Idag har jag fikat med familjen, mormor och morfar, myyys. Sen hände en till grej men det skriver jag om sen, nyfikna nu??? ;)
Snart ska jag sova, har sällskap ikväll, kollar på smekmånaden, bra söndag, en jäkligt bra helg helt enkelt!
Godnatt.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0