helt j*vla slut

Hej hej,
cupen igår gick ju ASBRA! Kom 2a! Östhammar har aldrig kommit så långt i den cupen så det var riktigt coolt! Jag gjorde t o m typ mål, hehe. Fast sen missade jag ju två straffar men det är en annan sak...
Nu ligger jag i sängen och är lite halvdöd, gjorde illa foten igår så jag kan inte gå ordenligt, låren har jag nog aldrig haft sån träningsvärk i och sen ska vi ju inte glömma min älskade nacke/rygg, SKJUT MIG känner jag...
Igår kollade jag Melodifestivalen med Johanna, Richard, Sara och Melinda, det var myyys.
Ikväll ska jag kanske kolla Wallander eller nån annan film, orkar inte göra ett piss.
Just det, jag har blivit sjuk också, kan inte svälja och har feber, älska livet just nu!
Puss.
Jag saknar dig, massor ♥
/J

Kommentarer
Postat av: L

SAKNAR DIG MED HJÄRTAT! <3 :(

2012-02-17 @ 13:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0