i just can't

Hejsan,
gårkvällen var... Lyckad? Jag hade superkul i början iaf men sen kanske det spåra lite... Jag fick iaf umgås med alla människor jag tycker om och det räcker för mig!
Idag åkte jag, Julia och Johanna till lokalen och städade, aldrig mer säger jag bara, fick kvälvningar av all gammal spya osv. USCH!!
Sen har jag väl inte gjort så mycket mer, nu på kvällningen skrev jag ett arbete och kollar lite film med syster samtidigt.
Imorgon är det skola igen, har lite ångest men det är ju sånt som måste göras liksom.
Och herregud vilket långt inlägg det blir, kanske borde sluta nu?
Jaja, hedjååå!

Jag bombar er med bilder från gårdagen imorgon, men nu får ni nöja er med en så länge.


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0