10 onödiga fakta om mig

- Min familj är mitt allt
- Jag har tänkt tatuerat mig sen ca 2 år tillbaka men jag har världens beslutsångest och vet inte vad jag vill göra
- Jag snoozar alltid 40 min innan jag ska gå upp till skolan och har sen bara 20 min på mig att bli klar...
- Mitt rum är nästan aldrig stökigt
- Jag har världens bästa vänner
- Har spelat fotboll sen jag var 6 år
- Jag är expert på att knarka sönder en låt som jag tycker är bra och efter en vecka har jag tröttnat på den
- När jag var liten var jag livrädd för hundar, och nu har jag levt med 3 olika shäfrar, Clura (tog bort henne 2009 pga av en sjukdom som hette EPI, hon blev 9 år, vi köpte henne när hon var 5 år), Axxon (var även tvungen att ta bort honom då han fick cancer, blev endast 2 år, tog bort honom 2010) det var det jobbigaste jag har varit med om i hela mitt liv när vi tog bort de. Nu har vi Ukazz, frisk som en nötkärna *ta i trä*
- Jag har en nacke/skuldra som jag gärna skulle vilja byta ut, den gör så att jag inte kan spela fotboll lika mycket som jag vill. Ingen vet vad felet är men just nu har jag en inflammation i den vilket gör smärtan värre
- Jag har ingen aning om vad jag vill jobba med
/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lika söta då som nu. Kram

2012-01-22 @ 17:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0