hata blogg.se

Hej! Dålig uppdatering nu, men det här är vad jag har gjort under de senaste dagarna: Söndag:Linda sov hos mig, käkade godis och kollade på film, myyys. Måndag: Åkte till naprapaten fick reda på att jag har en inflammation i musikelfästet vid skuldran, slappade sen på soffan hela dagen fram till kvällen då jag kilade till Gimo för att kolla lite hockey med brudarna. Tisdag (idaag): Har städat hela dagen, övningskörde lite nu på kvällen(!!!), snart blir det filmmys med syster. Ps. jag har godisförbud fram till skolavslutningen! Ska också försöka klämma in lite löpning i veckorna, duktiga jag. Imorgon börjar skolan igen, ångest, fast ku att träffa de man inte träffat under lovet <3 BLOGG.SE LEVER SITT EGET LIV SÅ MAN KAN INTE LÄGGA UPP BILDER, BYTA RAD, GÖRA TJOCKARE TEXT OSV- ARGGGGG!!! /J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Övningskört?????Bra jobbat.

2012-01-10 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0