mitt nyår

Hejsan,
mitt nyår började as bra med middag med fina tjejer men sen blev det väl lite kaos när det närmade sig tolvslaget,
virrade runt i Östhammar och sen tog vi bussen till Gimo och virrade runt i kylan där. Frös ihjäl typ.
Kollade J-vm med Andrea och Johanna hemma hos mig och somande runt fem, missade slutet av matchen som
man tydligen skulle ha sett? Haha. Blev väckta vid två, när klockan närma sig fyra så hade vi inte ätit frukost så vi
kila ner till gladan och käka kebabpizza med extra sås.
Sen kom Carro och Jullis till östh och vi hade myskväll hemma hos Johanna.
Idag har jag inte gjort så mycket alls, och kommer inte göra det heller, ska ligga i min nybäddade säng och tycka synd om mig själv för att jag inte kan träna fotboll eller vara med på någon cup...
Puss.
Lite bilder från nyåret





Spelade Våghals, Lovisa skrek: AKTA HÄR KOMMER FARBROR GUNNAR!! Hahahaha
Raketer?
Tolvslaget med Johäni på en gata i Östhammar, haha
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0