soffmys

Hejjjj,
i skolan igår hade vi Företagsekonomi och Massage, sen var dagen och skolveckan slut! 
Käkade middag hos farmor och sen blev det oth kväll med Jullis och Johanna, som alla andra torsdagar, hihi. 
Idag har vi kollat på oth hela dagen också, fram till 5 tiden, då kilade jag ner och kollade på träningen, är
fortfarande sjuk så väntar tills på måndag med att träna! 
Har legat i soffan nu på kvällen med min syster och pappa som är lika sjuka de, mamma är i Gävle, nu ska jag ta en dusch och hoppas på att jag mår bättre när jag är klar! Nybäddad säng har jag också, ååh lycka. 
Puss.



people say
"you dont know what you have until its gone"
but really the truth is we know what we had,
we just didnt think we would ever lose it.

/J


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0