You can't stop the beat

Idag gorde jag och Maja (med hjälp av Pernillas hjälp) en dans som vi ska visa upp på torsdag och onsdag! Svettigt värre kan jag tala om! Vi ska testa göra den med musikarna imorgon efter skolan så då får vi väl se om vi kommer ihåg den eller inte...
På onsdag och torsdag så kommer alltså lite nior på besök till Bruks. Det är tydligen flest som vill komma och kolla in just vårat program än alla andra på skolan, 29 stycken! ;)

Nu ska jag nog epilera benen, kanske hehe... Jag får se hur länge jag står ut. ;)
Om en halvtimme ungefär kommer Victor hit. Då får jag se om han godkänner håret, hihi!



puss♥/M

Kommentarer
Postat av: johanna

tisdagens blogg är nu utsedd ! kolla om de vart ni ;)

2012-01-24 @ 21:41:51
URL: http://tuffys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0