Bara för att liksom...

10 fakta om Mikaela Wiberg:

  • Jag är kass på att stava. Men jag försöker mitt bästa på bloggen så hoppas ni inte skrattar åt min stavning allt för ofta! :D
  • Jag är inte bra på att ta beslut! Får typ alltid beslutsångest.
  • Jag älskar choklad! Min godispåse brukar se ut ungefär såhär: 70% choklad av olika slag, sen är resten lakrits- och hallon- döskallar och såna där jordgubbsgodisar. Mest choklad alltså, men man blir faktiskt lycklig av choklad! För stunden iaf! ;)
  • Jag älskar att shoppa. MEN jag är ganska snål ofta när jag shoppar, hehe... Eller nej jag är inte snål, jag är bara ekonomisk! :D
  • Jag har inget vidare minne och jag är jättedålig på att komma ihåg namn! Vet typ aldrig vem någon pratar om, haha.
  • Jag lyckas nästan alltid hitta ludd eller hårstrån i maten!
  • Jag hatar skräckfilmer!
  • Jag hade en ganska rolig fobi för några år sedan, haha! Jag vågade inte gå igenom sånna där pipgrejer utanför affärerna själv! Lång historia...
  • Jag tycker väldigt mycket om färgen lila! (Mörklila, typ plommonfärg)
  • Jag tycker sommaren kan börja på riktigt nu!

Puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0