dans + 5 km

 
 
Nu på kvällen har jag haft en intensivkurs i dans med min syster Matilda! Jag lärde henne dansen vi gjorde på Sommardansen i söndags för att hon inte var med då. Hon är superduktig, dock lite segtänkt ibland haha, men det går nog i släkten tror jag! Kul hade vi iaf!
 
Efter att ha dansat så tog jag mig ut och sprang 5 km. Var lika bra att göra det när jag ändå var ombytt till träningskläder tänkte jag! Det gick ganska bra att springa idag för utom att jag blev astrött i låren sista kilometern, men sprang hela vägen iaf! Perfekt springväder kan jag säga att det var ute!
 
Nu (efter att ha duschat och fikat) sitter jag vid tvn, men tror att jag ska lägga mig och läsa faktiskt! Jag orkar inte vara uppe så länge idag för då sover man bara så länge sen →seg hela dagen. Och imorgon ska jag iväg vid ett-tiden också. ;)
 
Puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0