jag är tillbaka

Heeeej!
JAG HAR INTERNET!!! Nu är jag lycklig igen. Utan mitt internet känner jag mig rädd, naken, exposed... Haha, skoja! Eller?
Under de dagarna jag inte har bloggat har jag klippt och färgat håret (ska färga det några gånger till innan ni får se!), tränat, varit med Mickan, varit på en sjukt rolig fest, jobbat och träffat mina pullor som kom hem idag! Det var så himla kul och se de, från att ha umgåtts nästan varje dag till att inte träffas på över 3 veckor?
Ikväll ska jag till Öregrund med de två, Carro och Andrea, vi ska käka lite glass och mysa. 
Imorgon är det jobb som gäller igen, känns som att det är det enda jag skriver om men det är ju nästan det enda jag gör om dagarna...
Ska snygga till mig lite nu, puss.
 
 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0