lugn hemmakväll

Hej folket :D
Idag åkte jag tidigt med bussen från Österby för jag skulle till Öregrund med Jossan. Där skulle vi fortsätta med vårat projektarbete, men eftersom jag hade alla papper hemma så fick jag åka hem först. Jag måste ju säga att det krävdes en hel del planering med bussar och så eftersom ingen i min familj var hemma!
Tog bussen till Östhammar halv 10, tog moppen som stod hos Jenny hem, var hemma en halvtimme innan jag gick upp till bussen till Östhammar där jag skulle vidare med en annan buss till Öregrund! Sen lyckades jag ta mig hem också, coolt vaa?! Fick vänta en halvtimme i Östhammar på hemvägen så det var därför jag satt och åt glass i min ensamhet, haha. ;)
 
Ikväll ska jag bara vara hemma för jag har varit och farit runt hela veckan typ! Min klass skulle umgås nu ikväll, men jag fick tacka nej till det idag faktiskt...
 
Puss♥/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0