Sista jobbveckan!

Hej! Sitter och kollar fotboll, det verkar som om Spanien vinner det här. ;)
 
Vad har jag gjort idag? Först och främst sov jag och Victor ganska länge, tror vi gick upp vid 12 eller nått. Jag hade dock kunnat gå upp redan klockan 10 men nu är det ju så att jag har en sömntuta till pojkvän! När vi gick upp åt vi lite frukost för att sedan gå ut och sola ett litet tag. Sen gick vi in och kollade på pirates of caribbean, andra filmen. Trotts att man har sett dom flera gånger så är dom ju fortfarande väldigt bra! Måste ju säga att jag älskar Jack Sparrow! 
 
Nu på kvällen när Victor hade åkte hem så gick jag ut och sprang lite. Det märks att jag inte har gjort det på ett tag för det kändes ganska jobbigt. Visst har jag spelat fotboll, och i och med det sprungit en hel del, men det är ju inte alls samma sak! Det blev alla fall 5 km den här gången. (gick 1 km som uppvärmning)
 
Imorgon börjar jag på min sista jobbvecka, fan va skönt!
 
 
Puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0