Sponsrad av Xtep!

Ni kanske kommer ihåg att jag nämde ett roligt mail som jag och Maja hade fått på "Sommardans-mailen"? Det handlade om att en man som jobbar för företaget Xtep hade läst om oss i tidningen och tyckte att det var kul att vi ville göra det här (gratis danskurser) i den här tråkiga komunen. Han hade i alla fall bestämt sig för att sponsra mig och Maja med ett par valfria skor, och nu var han nyss hem till mig och lämnade dom! Hur snällt som helst ju!
 
Visste ni att man oftast har en större vänsterfot om man är högerhänt? Han som kom hit ba"Är du högerhänt? I så fall kanske du ska prova vänsterskon också för vänsterfoten brukar vara ungefär 2mm större på högerhänta!"
Coolt, de visste inte jag!
 
Och för att skryta lite så är skorna nyinkomna från Hong Kong, och jag är antagligen först i Sverige med dom! Glad?!
Xtep Pink Candy
 
Här är en länk till hemsidan om ni är nyfikna: http://www.xtep.se/
 
Puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0