stay with me.

Halloj,
kan ju börja med att säga att mitt knä överlevde matchen i lördags! Lycka. Efter matchen åkte jag och pappa till farmor där var det grillmys med faster och familj, vi spelade mingolf också, det var kul, hihi. Senare på kvällen var jag ut på äventyr med Jenny och Sofia.
Igår var jag hemma hela dagen, farmor kom så vi fixade ute på gården och avslutade med grillning och kubb, jag och farmor vann över Sara och pappa! 
Idag har jag varit i Öregrund och på Gräsö med Carro och Jenny, vi skulle sola men det var alldeles för mycket moln för det. Ikväll ska vi dit igen och käka middag, mys. 
Och nu ska jag verkligen inte skriva mer för det här blir långt... 
Men puss! 
 
Såhär ser jag ut i knävecket, Flexikoppel ♥♥
 
/J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0