Träningsläger på IP

 Träningslägret var jättekul! Det enda som var mindre bra var att jag mådde as dåligt igår kväll! Hade jätte ont i huvudet och så kändes det som om jag skulle spy typ, så var inte med när mina rumskamrater spelade maffia... Men när jag vaknade dagen efter mådde jag bra igen, och träningspassen gick mycket bättre i dag än igår så det var ju bra! Måste ha fått vätskebrist igår eller nått, det var ju trots allt ganska varmt hela dagen!
 
Träningslägret bestod av sammanlagt 8 timmars träning på planen, fotbollsgolf, fotbollstennis, inviduell 4-kamp, lite andra tävlingar... Tränarna var lite busiga också och lurades lite, hehe.
Jag kan ju nämna att vi sov 10 pers i vårat rum också, mysigt ju!
 
 
Två bilder från gårdagen:
 
En vacker bild på Jenny, mig och Clara som togs efter första träningen! (Fotograf: Linda)
Rätt skönt att man slipper tvätta någon träningströja efter lägret! Det var så varmt så vi körde med sport-bh och väst bara!
 
 En tävling som man var tvungen att vara lite smart i, mitt lag förlorade haha!
 
Puss♥/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0