everyone has something in their life that keeps them looking forward to another day♥

Sitter här hemma själv just nu... Jag är rätt trött så det blir nog en tidig sänggång för mig ikväll!
Började dagen med att gå upp innan åtta (ovanligt tidigt för mig!) sen har jag legat och kollat på MTV hela förmiddagen. Kollade bland annat på Americas best dancecrew, hur bra är inte de som är med där liksom! 
Vid fem åkte jag och mamma och tog kort på Matilda och den rosa limmon som hon och några andra åkte med till balen, sen åkte vi hem till familjen Lemoine och firade Johanna som tog studenten, och nu sitter jag här hemma!

Nu vill jag ha sommar lov! Hoppas verkligen att det är bra väder på avslutningen på tisdag, annars får det nog bli att planera om kvällen lite...



Puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0