Inställd match...

Hej allihopa. Min dag blev inte riktigt som planerat, eftersom jag nydligen fick reda på att matchen jag skulle ha spelat ikväll blev inställd. Om jag hade vetat det så hade jag antagligen tagit en springtur eller tränat lite idag, men jag orkar inte duscha en gång till idag. Haha lat?
Nu kollade jag precis på ett big brother avsnitt som jag har missat den här veckan. Ikväll är de ju final och allt! Jag vet inte riktigt vem jag vill ska vinna... antingen Amandus eller Hanna!

Jag funderar på att göra nått vättigt nu, typ städa lite eller nått sånt. Hmm, får se.
Idag, eller ikväll kommer antagligen Victor hit. Då blir det antagligen en myskväll framför tvn eller något liknande, skulle liksom ha spelat match egentligen så...



puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0