Överfallen av en kotte

Hejsan!
Idag har jag varit ute hela dagen. Har rensat ogräs på gravar i ungefär fem timmar. Första timmen regnade det. Hade rätt ont i ryggen efter all rensning. Efter det hade inte min "chef" någon riktig uppgift till mig och Cajsa, så då gick vi och krattade kottar för att fördriva tiden. Det jobbiga var bara att det blåste så himla mycket, så efter tio minuter så var det lika många kottar på gången igen! Jag blev även träffad av en kotte, haha! Men det var tur att det bara hände en gång för det gjorde as ont!
Den sista timmen satt vi bara och latade oss för det fanns inget att göra.

När jag kom hem så träffade jag en tjej som ska flytta hit som var på besök här. Det blir nog bra!

Puss❤/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0