plugga?

Hej hej hej,
dagen och kvällen igår var underbar, vädret i Uppsala var kanon, Carro var finast av alla studenter (bilder kommer!!) och på kvällen hade jag så sjukt kul med Johanna i Öregrund. Lyckad dag helt enkelt.
Idag har jag varit himla seg må jag säga, vet inte riktigt varför... Men på kvällningen tog jag mig ut i friska luften för att kolla fotboll med Jempa. Efter hängde hon med mig hem men nu har hon åkt. Johanna ligger i min soffa och vi ska egentligen plugga men det slutar ju som det alltid slutar, inget plugg alls.
Imorgon ska jag till IKEA med mormor och syster sen på kvällen är det träning.
Puss.
Jag & min fina syster igår, älskar dig
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0