sommarjobb!

Halloj,
dåligt med bloggande från min sida den här veckan men man kan väl säga att allt har varit som vanligt. Jag har praktiserat, tränat, slappat, handlat och lite så.
Just det, JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB, vart? Jo på Hemtex, världens bästa praktikplats, hihi. Lycka. Kommer dock jobba typ heeeela Juli men va tusan, pengarna kommer ju rulla in, maha.
Efter praktiken idag så handlade (bilder kommer i nästa inlägg) jag med Jullis och Johanna sen käka vi på Kina, "firade" att praktiken var över, mys.
Ligger i sängen nu och kommer ligga här hela kvällen. I helgen har jag inga planer, mamma och pappa är borta så måste vara hemma.
Puss.
Mums
Åh herregud, hundparkering??
Fick present av praktiken
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0