Sov sött♥

Igår dog vår Maja. Allt gick så snabbt ena dagen märkte vi inte ens att hon mådde dåligt och andra dagen var hon helt plötsligt borta. Jag hittade henne i mitt rum när jag skulle gå och lägga mig. Hon låg på golvet, det såg först ut som om hon sov.♥  Det käns skönt att Lufsen var med henne hela tiden så hon inte var ensam när det hände.♥
 
Nu ska vi gå ut och begrava henne tillsammans med hennes gosedjur Snuffe som hon har haft sedan hon var kattunge. Efter ungefär 11 år ska hon nu få vila. ♥♥♥
 
Saknar dig redan. Hoppas du har det bra där du är nu, älskar dig ♥♥♥
 
 
Puss♥/M
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja usch vad vi kommer att sakna gosiga Maja, tårarna vill liksom inte a slut!!! <3<3<3

2012-06-28 @ 00:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0