Tillbaka till verkligheten

Efter att ha tillbringat hela helgen med Victor så har han nu åkt hem igen. Hinner inte träffa honom i veckorna nu när jag jobbar, så får passa på när man är ledig! 
Idag har vi packat ihop partytältet. Tova och Kalle kom förbi och hjälpte oss vilket var väldigt snällt! Allt går ju mycket snabbare om man är fler! Vad har vi gjort mer... vi har bara varit allmänt slöa kan jag ju tala om. Både idag och igår var det film mys här hemma! Men nu ska jag i alla fall ta mig ut och promenera med mamma och Chico!
 
Imorgon är det jobb igen som står på schemat! Tidig kväll alltså, men jag kommer nog ha väldigt svårt att sova eftersom jag har vänt på dygnet en aning den här helgen!
 
Älskar dig♥
 
Puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0