nada sömn



Hej!

Sitter i soffan och kollar på MTV! Kan ju säga att jag inte är allt för pigg, blev inte mycket sömn inatt. Kan ju säga att syskon och djur kan förstöra en hel natts sömn utan problem!

Igår kväll kollade jag och Victor på Iron man som gick på tv, har aldrig sett den förr faktiskt. Men den var bra tycker jag!
Vi åt en hel del onyttigheter också vill jag lova! Paj, godis och jordnötsringar! Vi kom fram till att det tar över 8 minuter för mig att äta upp en sån där hallon- och lakrits- döskalle, haha! Victors taktik var rätt smart! Han gjorde mig sysselsatt med döskallarna medans han själv åt upp de andra godiset, haha!

För ett tag sedan skjutsade jag Victor till bussen i regnet, så sitter och torkar nu!
Hoppas att vädret blir lite bättre om några timmar för jag har fotbollsträning ikväll! Sen imorgon börjar jag mitt sommarjobb! Vaktmästare vid Börstils kyrka. Måste gå upp tidigt eftersom jag börjar klockan sju! Skönt att det är nära till jobbet i alla fall måste jag säga!

Puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0