A-A-A-Amazing

Halloj,
hade supermysigt med Jenny och Sofia i fredags, massa prat och skratt! Just det! Sjukgymnasten sa att en av diskarna i min nacke som ska vara som stötdämpare inte fungerar så det är därför den är som den är... Sen är jag överrörlig också.
Matchen gick väl... Bra? Jag måste ju byta typ varje kvart pga min nacke, så det suger ju.
På kvällen åkte jag hem till Johanna, där var Lovisa, Carro och Julia, sen kom två pojkar också. Det var rooligt!
Idag ska jag plugga ihjäl mig, har samhälls prov imorgon... Sen har jag två prov till, en redovisning och en inlämningsuppgift den här veckan, skjut mig. Eller nej, gör inte det.
Ska plugga nu,
puss!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0