då var det över...

Hejsan,
veckan har varit fullproppad av planering inför modevisningen och idag ägde den rum! Har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv men det gick faktiskt bra för mig, sa allt jag skulle säga iaf, haha. Hela modevisningen blev sjukt lyckad, allt bara flöt på och modellerna och all underhållning var grym! Så alla var nog väldigt nöjda!
Just nu är jag helt slut i hela kroppen, fötterna värker och självklart så har jag fått ont i nacken igen, det har varit bra så länge nu! Eller iaf i två veckor...
Så det blir ingen träning för mig ikväll inte, vi som hade hel plan och allt... Jaja.
Ska slänga mig i sängen och vila ett tag nu,
puss.
Frisyr + smink idag av elever på Fyris! Allt har rasat lite men men, på ett ungefär.
/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte förvånad att det gick bra, du kan ju det mesta.

2012-03-08 @ 15:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0