Ekonomi

Hej, nu är jag på väg hem igen.
Först när vi kom till Stockholm så gick vi till det ekonomiska museumet. Där fick vi bland annat se på massa olika mynt och sedlar. Några fick testa lyfta ett mynt som vägde 19.7 kg! När vi hade varit där så fick vi gå och äta. Trotts att jag hade sagt innan att jag inte tänkte äta på Max, så blev det så tillslut!
Sen gick vi till Riksbanken och var där i en timme ungefär. Det var en man som berättade massa om ekonomin i Sverige. I början var det ganska intressant, men på slutet fick jag kämpa för att hålla mig vaken!

Ikväll har jag träning, jag får det nog lite bråttom att hinna äta och byta om innan!

Puss❤/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0