modevisning

Har käkat lite och duschat lite och städat lite nu, så fint i rummet så! Hihi.
Den här veckan kommer gå hur snabbt som helst men den kommer också vara sjukt stressig! Det är modevisning på onsdag, den har vi planerat sen vi började i 2an!
Imorgon ska vi in till stan och hämta alla kläder från affärerna och sen ha möte med modellerna när vi är tillbaka, på tisdag är det fix hela dagen och kvällen, sen på onsdag smäller det! Två visningar är det, kl 10.00 och 13.00.
Jag ska vara konfrenssiär (stavning??) och jag har nog aldrig varit så nervös som jag är nu och kommer vara då, usch, jag vill inte! Kommer inte få fram ett ord... Jaja, vad gör väl det om 100 år?
Nu ska jag lägga mig i mina nya lakan med mina nyrakade och nyinsmorda ben och kika film,
puss & godnatt!
Bilder från förra årets modevisning, de här modellerna ska även gå i år, sen har vi andra också.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0