praktik

Hejsan hoppsan!
Första och andra dagen på praktiken- CHECK! Det har varit riktigt roligt och jag har redan lärt mig massor! Har prismärkt rea varor, plockat pall, scanna in varor, ställt ut varor i butiken, läst om hela sortimentet (dog) osv. Trevlig personal och allt, jag trivs. Fick t.o.m beröm första dagen för att jag var så duktig med kunderna, woop woop.
Igår somnade jag halv tio, trött tjej? Haha.
Ikväll ska jag inte göra mycket alls, är trött idag också, hehe, men det är väl såhär det blir sen när man kommer ut i arbetslivet? Usch, hemska tanke, vara trött när klockan inte ens är sju??
Jaja, nu ska jag sluta babbla, ha en trevlig kväll!
Puss.
Känner mig som Ica-Jerry, den superheta tröjan gör det inte bättre direkt...
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0