Sick

Hej, idag är jag hemma från skolan för att jag är sjuk...
Jag gick upp imorse, efter att ha drömt att jag hade feber (vilket var lite lustigt), och tog på mig kläder och så. Jag mådde inte så bra men tänkte att jag skulle gå till skolan i alla fall. Då kommer mamma upp och säger att jag ska ta tempen eftersom hon tydligen hör på min röst när jag är sjuk. När det sedan visade sig att jag hade feber så blev det till att stanna hemma, vilket jag är glad för nu! Åt nyss frukost och innan de somnade jag till i soffan när jag kollade på tv. Hade nog varit jobbigt att vara i skolan...
Puss/M

Jag saknar värme och sol, att vara brun och blond... Sommar tack!
Fast den får komma efter påsklovet för då ska vi åka skidor i Björnriket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0