Soffan är just nu min bästa vän

Snacka om att det suger att va sjuk... Har bott i soffan idag, mest sovit hela dagen. Det är ju inte särskilt många bra program på tv heller...
Imorgon skulle jag ha varit med Victor så får se hur det blir med det. Han kanske kommer hit, hoppas på det efter som jag liksom saknar honom...
Inte har jag räknat matte heller, som jag hade behövt. Hoppas på att jag mår bättre imorgon i alla fall!
Har sån grym träningsverk i HELA kroppen också: hade match i söndags, fotbollsträning i måndags och balett igår. Så de var nästan skönt att jag inte kunde träna idag.

Puss/M


Kommentarer
Postat av: Majsen

Krya <3

2012-03-14 @ 23:03:48
URL: http://majagunillaelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0