inge smink

Hejsan hoppsan!
Idag har det ju varit hur fint väder som helst! Synd bara att man har varit inne hela dagen bara...
Idag var det resursdag eller vad det nu heter i skolan, vilket innebär att många är lediga från skolan. Det är meningen att man ska ha utvecklingsamtal de dagarna och så...
Jag åkte i alla fall till skolan vid halv tolv och hade lite teater och musik i två timmar och sedan kultur och idé historia. Jag kom hem närmare fem.

Igår efter träningen åkte jag till Victor och sov över där. Snacka om service, när jag kommer ut ur duschen så har Victor gjort fika åt mig! Så då satt jag i sängen och fikade medan vi kollade på Big Brother. Sen hade ju vi sovmorgon i morse så det var skönt, eller Victor var ledig hela dagen... liite avis faktiskt!


Varit helt utan smink hela dagen, rätt skönt faktiskt!

puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0