"Palltjej"

Nu är jag hemma efter en massa tillbringade timmar i Ladan i Gimo.
Talangtävlingen som vi (några från klassen) anordnat var ju i kväll. Det blev till sist riktigt bra tycker jag!
Jag hade en väldigt viktig roll under själva föreställningen måste jag säga! Jag var palltjej! Utan mig hade inte pallen, som några av deltagarna andvände, funnits på scenen när den hehövdes. Den hade inte heller plockats bort efteråt, haha... Men på slutet uppgraderade jag mig och tog fram lite mickstativ och plockade bort mickar också! ;)
Igår följde Victor med mig hem!♥ Vi åt godis och kollade på tv och sånt man brukar göra på fredagar! I morse skulle Victor ha åkt på träning, men han hade feber hela kvällen igår så vi fick sovmorgon. Rätt skönt om ni frågar mig, men såklart tråkigt att han var sjuk. :(
Imorgon åker jag hem till Victor, så kommer tillbringa de sista timmarna av helgen med honom!♥ Historiapluggning står också med på schemat tjoho...
Bild tagen förra helgen. HeHe
Jag hade jättebråttom iväg på festen i Norrskedika så Matilda fick fixa håret på mig medan jag åt middag, TEAMWORK!
Fotograf: Mamma ;)
Puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0