Dansa Pausa

Hejhopp, har varit lite duktig nu på kvällen faktiskt. ;)
Jag har städat rummet, bäddat rent i sängen, räknat lite matte och beställt körkortstillstånd. (var på tiden!)
Nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker komma på nått att skriva om på mitt idrottsfördjupningsarbete... Inte lätt alls! :/

Det är i alla fall as skönt med ledigt torsdag och fredag den här veckan! Jag har inte särskillt jobbiga tisdagar och onsdagar om man säger så!
Imorgon har jag dans på morgonen. Jag och Maja håller på att fixa vårt dansnummer till avslutningen, läntar tills det är klart! Kommer nog bli super tror jag! Sen så ska jag och Maja bara shoppa lite kläder som vi ska ha på oss också. Dansen är inte det enda man vill vara nöjd med om man säger så! ;D



puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0