friluftsdag!

Tjena, kom hem från skolan precis! Idag har det inte varit någon vanlig skoldag utan det har varit friluftsdag!
Jag började min morgon med 5-kamp med min klass, och sedan så spelade jag fotboll med idrottarna efter lunch. Båda sakerna var kul och jag tyckte att det gick helt hyfsat. I 5-kampen så vet jag inte vilken plats vi kom på men det kan nog ha varit i mitten någonstans skulle jag tro! På fotbollen kom vi till semifinal, åkte ut på straffar. Men det var lika bra för annars hade vi fått spela med två man kort i finalen och de hade ju blivit liite jobbigt! Så vi ville typ åka hem, haha!


Nu ska jag skriva mina två arbeten om folkmord!
Puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0