pigmentfläckar?

Hejhej, ännu en solig dag! Snacka om att jag har saknat solen! Jag har kunnat sola tre dagar i stäck nu, hur skönt är inte det? Nu lät det som om jag har solat hela dagarna och det har jag ju faktiskt inte gjort, haha! ;) Men någon timme varje dag i alla fall!

Som vanlig så får jag pigmentfläckar på magen när jag solar! Jag har inte alltid råkat ut för det men de senaste åren. Även min syster har börjat få det nu på senare tid. Värken mamma eller pappa får det så jag fattar inte riktigt varför vi har det faktiskt! Men nu har jag läst att man kan behandla pigmentfläckar med mjällschampo, så nu ska jag faktiskt ta och testa det! Man ska bara använda det istället för duschtvål när man duschar. Det kanske inte funkar, men det skadar ju inte att testa eller hur? ;)




puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0