söndagar ♥

Hejsan svejsan,
jag åkte aldrig till Göteborg, tog en sväng till kusinerna och faster med min farmor istället, sov kvar där ons-tor och bara mös, vandrade lite på IKEA också. Jullis och Johanna sov hos mig på torsdagskvällen, vi kollade oth och babbla.
I fredags var det fest i Uppskedika, trots att jag hoppade på mina trogna vänner- kryckorna så hade jag kul!
Igår var det lördag och jag umgicks med min syster, syssling och Rickard, sjukt kul att träffa de som vanligt!!
På morgonen idag så har jag skottat (gett moraliskt stöd) koskit med laget och snart ska jag kila ner till Ip och kolla på när U-laget spelar mot Almo, HEJA ÖSK!
Jag tror jag har fått med allt som ni missat nu, hihi. Ha en bra och seg söndagskväll,
puss.
Lördagens godis, veckans bb avsnitt och världens bästa hund. Jag älskar söndagar.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0