sovmorgon


            

Hejsan, idag har jag haft sovmorgon vilket var rätt skönt!
Igår var dagen fullspäckad kan man säga. Var i skolan först, sen direkt till tandläkaren, sen hem och snacka med några soctanter, sen slänga i mig lite mat innan jag åkte iväg till samlingen. Spelade match med u-laget i Gimo, blev tyvärr förlust. Hatar att spela på konstgräs för jag får så himla ont i insidorna av smalbenen, på grund av att planen är så hård. De hade liksom gått över trodde jag, men det berodde ju antagligen på att vi hade bytt plan... Kunde knappt gå ner från trappen imorse, haha.

Nu ska jag strax ta moppen in till Östhammar och ta bussen till skolan. Ikväll blir det först och främst att göra ett arbete som måste lämnas in imorgon, sen träning.

Puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0