Tight

Hallå,
ligger i Victors säng och kollar tv medan han är på träning. Jag skulle räkna matte, men jag gav ganska snart upp för att jag fastnade på ett tal. Kan säga att jag för tillfället inte älskar matte! Det vi gör är jättesvårt och jag ligger efter... Frågan är hur jag ska kunna komma ikapp när jag inte fattar själv hemma? Blää...
Nu när jag ändå är positiv kan jag ju säga att jag gjorde nationella i engelska B idag och det var skitsvårt!

I allt det negativa lägger jag upp den här snygga bilden, haha.❤ Victor som dansar poledance vid busshållplatsen.
Puss❤/M


Kommentarer
Postat av: Maria

Snyyyyyggt!! :)

2012-05-12 @ 22:57:37
Postat av: Maria

Snyyyyyyygt!! :)

2012-05-12 @ 23:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0