%¤#&/()=!# myggor!

Hejhej!
Sitter i mitt rum och försöker börja på ett av mina tre arbeten som jag måste lämna in den här veckan. Skjuter upp allt till sista sekunden som vanligt! Blä! Och självklart så sitter jag här och leker med webkameran istället för att göra nått vettigt... jaaha.

Idag hade jag inte behövt åka till skolan, men det gjorde jag ju såklart. Det var nämligen så att det bara var att arbeta på själv på de två lektionerna jag hade. Lunchen var ju i alla fall helt OK! Men hade ju helst varit kvar hemma om man säger så, speciellt med tanke på att jag var vaken 3-6 nu på morgonen! Först en timmes konstant hostande, sen myggjakt haha! Sen en timmes sömn innan jag skulle upp och äta frukost och skjutsa Victor till bussen. (han skulle på risk 2:an i Östhammar)


Kom precis på att alla smycken jag har på mig är från Victor hihi :)<3

puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0