Danmark med klassen!

Här kommer alla bilderna som jag tog när jag var i Danmark! Jag åkte dit med klassen och våra lärare tisdag-torsdag. Det var tre dagar med fullspäckat schema, men det var jättekul!


Maja på planet dit!


Det var lite blåsigt när vi kom fram så vi byggde ett vindskydd medans vi väntade på att vi skulle få nycklarna till vandrarhemmet! Tyvärr rasade väskorna, men jag fick det på bild! :D


"Samlingsrummet"






Långa morgonpromenader blev det eftersom det var ca 5 km till skolan.


Frukost


Spelade vollyboll mot en dansk klass i deras jättestora idrottshall! (samma klass som vi kommer träffa i höst i Finland)


Roligt smör... hihi


Lyxig lunch i skolan!


Besökte någon borg.




Riktigt skönt väder hade vi!






Jag tror att min klass tyckte att moppsen i skyltfönstret var söt eller nått! ;)


Fick sjunga inför en oväntat stor publik! Inte många som har en teater i skolan!


Middag på ett steakhouse!




MUMS!


Föreställning på kvällen! Danskarna ville visa vad de gick för. ;)


Hur många danskar krävs det för att spela en gitarr??




Rummet som jag delade med Jossan, Maja, Tova, Louise och Matilda!
Sex tjejer och två speglar. Trotts det blev vi klara i tid båda mornarna!


På ett av de tre tågen på hemvägen.

Glada tjejer!♥





puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0