felet på mitt knä

Godmorgon,
gårdagen spenderades inte alls i sängen som den skulle, jag tillbringade hela dagen på sjukhuset, rätt ovanligt att allt är försenat på sjukhus förresten, doktorn, rönken osv... Men nu vet jag iaf vad det är för fel, ledbanden runt om knät har töjts ut vilket gör att jag inte kan sträcka ut knät, så det var det. Jag får inte spela fotboll förns i Juni, FML!!
På kvällen sålde jag gödsel med Linda, dumt av mig med tanke på att jag skulle vara sängliggandes i en vecka. Alltså ingen praktik på hela veckan.
Idag ska jag kanske vara duktig och plugga lite, vi får se...
Ska sluta babbla nu,
puss.

Igår kom finaste Sofia hem från en veckas semester, fyfan, så jäkla avundsjuk på den där bajsbruna bruden!!
Jag har saknat dig ♥


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0