vädret ♥

Hejsan,
lite dålig update från min sida känner jag men jag har gjort massa roligheter i helgen så har inte haft tid.
I fredags hade jag och Johanna tacomys och kollade lite fotboll, igår jobbade jag på Albrektsmässan på dagen sen på kvällen åkte jag till Östervåla och kollade på Eurovision och lite så, hur jäkla coolt är det inte att vi vann??? Grymt. Sen åkte jag hem imorse för att jobba mer på Albrektsmässan, efter det käkade jag hos mormor och sen kollade jag mer fotboll. Premiär använde shorts och linne idag också btw!! Det var min helg det. Ikväll ska jag lägga mig tidigt, har inte sovit ut nånting alls i helgen!
Puss.
Fyra bilder från helgen




Jag har världens sötaste hund!
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0