Hemma!

 
Hejhej! I fredags kom jag hem till Sverige igen efter en vecka i Finland. Jag har haft det bra där, men jag orkar inte berätta allt och ladda upp alla bilder därifrån just nu! Men jag kan berätta vad jag har gjort den här helgen!
 
När jag kom hem från Finland kom Victor hem till mig! Jag har saknat honom jätte mycket så jag var superglad att han stannade här hela helgen! Han åkte precis härifrån för att han ska spela match ikväll.
I fredags så hade vi en försenad födelsedagsmiddag här hemma. Vi åt god mat och så fick jag några presenter. Sen så åkte vi lite oplanderat på fest på kvällen också!
 
Igår kom mormor, farmor och farfar hit och fikade smörgåstårta och firade mig och snart kommer det några till. :)
Ikväll har jag egentligen träning men jag mår inte så bra så jag kommer inte kunna vara med på den! -.-
 
Bilder från i fredags:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0