lycka på riktigt

Hej alla, 
halkan igår var sjuuukt rolig!! Helt galet vad adrenalin man fick när hela bilen snurra och man inte hade någon kontroll för fem öre! Den rekommenderas starkt ;)
Idag hade jag teoriprov, jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv, var nära på att spy innan och jag skojar inte. Men det slutade med att det stog Godkänt på dataskärmen och likaså på Jossans skärm, två gråtande tjejer gick därifrån, överlyckliga. Det var längesen jag kände sån lycka, alltså jag förstog det inte själv!
Nu är det bara en uppkörning kvar och efter den kan jag ha körkort? Det är helt sjukt, började köra bil för två veckor sedan och nu väntar jag bara på uppkörningen? Det är dock ganska långt kvar till den men ändå, inte allt för långt.
Och NU har jag faktiskt lämnat Falun, sitter hemma hos mig och bara njuter av att vara hemma. Så himla skönt. 
Ikväll ska jag hänga med Jullan och imorgon med,
puss.
 
Fyra bilder från veckan
!!!
 
/J
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0