min skoldag

Kom hem från skolan för ett tag sedan! Det första jag gjorde när jag kom hem var att äta två rostade mackor med pepparsalami på, drack ett glas juice och åt lite choklad! Det satt fint efter att ha ätit sist för sex timmar sedan kan jag säga!
 
Min skoldag såg ut såhär idag:
  • Kom till skolan kl.11 och eftersom jag inte börjar för än 11.40 så pluggade jag lite till psykologiprovet som jag hade senare under dagen.
  • Hade danslektion för första gången på länge! Jag tror att det väntar mig och Maja lite träningsverk imorgon. ;)
  • Duschade och lite så. Det var en timme tills nästa lektion så vi kunde chilla efter dansen för en gångs skull!
  • Skrev psykologiprov! Det kändes bra. :)
  • Blev intervjuad av någon gubbe tillsammans med några från klassen. Vet inte vilken tidning han var ifrån för det var ganska oplanerat och jag fick reda på det idag.
  • Åkte hem med en senare buss en vad jag skulle ha gjort eftersom reportern drog ut på tiden så mycket...

 

Jag ville inte vara med på någon bild idag för jag kände mig inte så vacker för tillfället.
Orkade inte göra nått åt mitt utseende efter dansen eftersom jag bara skulle skriva prov...
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0